Tuesday 19 September 2017

Trading Alternativ On Emini


E-mini SP 500 Futures Quotes Globex. VIKTIGT ANMÄRKNING OM AVGIFTERINGSPRIS. Fastighetspriser för E-mini SP 500 kan skilja sig något från det verkliga avvecklingspriset som visas på CMEs Daily Bulletin. Dessa små avvikelser i bosättningar är resultatet av avrundning på grund av skillnader i de minsta fackstorlekarna mellan E-mini-kontrakten och de fullstora kontrakten Dessutom är det avvecklingspris som visas på dagbladet Bulletin detsamma som för de fullstora kontrakten för marknad-till-marknad, eftersom avtalen är offsettbara , på en 5 1-basis. Exemplar E-mini SP 500 terminskontrakt handlas i 25 steg och SP 500-kontrakten i 10 steg. Marknadsdata försenas med minst 10 minuter. Alla marknadsdata i CME-gruppen webbplatsen bör endast betraktas som en referens och bör inte användas som validering mot eller som ett komplement till realtidsmarknadsdata. Förlikningspriser på instrument utan öppen ränta eller volym är att tillhandahålla d endast för webbanvändare och publiceras inte på Market Data Platform MDP Dessa priser är inte baserade på marknadsaktivitet. Om E-mini SP 500. En elektroniskt handlade terminsavtal är en femtedel av storleken på standard SP-futures, E-mini SP 500-futures och alternativen är baserade på det underliggande Standard Poor s 500 aktieindex. Uppbyggd av 500 enskilda aktier som motsvarar stora kapitalmarknaders stora kapital, är SP 500 Index en ledande indikator på stora aktiepapper i USA. Emini Trading - Emini Futures Trading Room auto - handel för Options Trading - Oex Index Options Trading System. Minisystem för handel med dagligvaror finns tillgängliga på begränsad basis För att få veta mer om eMini-futureshandel och emini-handel i allmänhet eller den tekniska karaktären av eMini-dagshandeln, anmäl dig till en gratis rättegång Vår oex options trading system fokuserar mer på den bredare marknaden med en unik twist. Emini trading är snabb, medan oex options trading kräver en mer beräknad tillvägagångssätt Emini Day Trading är gynnad av scalpers på grund av den massiva likviditeten Om du aldrig har försökt det bör du överväga eMini futures trading Anmäl dig för en av våra gratis försök och granska de erbjudna tjänsterna Du kan bli förvånad över vad emini trading offers Om du inte föredrar eMini day trading så vi uppmuntra dig att ta en titt på vårt framgångsrika options trading system Denna metod anses konservativ av många alternativ trading entusiaster, men vi låter dig bestämma huruvida alternativ handel bör vara kul och spännande - det är vårt fokus Don t glömma att eMini futures handel kan kombineras med oex options trading system eftersom deras strategier sällan överlappar varandra. Don t glömma att fråga om vårt senaste emini futures trading system, ES-CTS. Det tar emini handel till nästa nivå. OEX Street har gett ett options trading system sedan 1999. Min enkla strategi för handel Alternativ Intraday. I sällan stöter på en näringsidkare som inte har handlat alternativ Alternativ strategier finns i många former och former, men de är alla avsedda att göra en sak tjäna pengar jag har varit handel sedan 1980 och var på en gång en av de största köpmännen inom mäklarbranschen fram till kraschen 1987, vilket medförde en ny insikt om att ha en hävstångsställning över natten kan vara förödande , och det var. Även om jag fortfarande handlar med alternativ, har jag ett helt annat perspektiv på hur och när man handlar dem. Först är jag en SP-futureshandlare jag har handlat och följt SP-futures sedan de började handla 1982. Så jag har Lär dig att handla alternativ baserade på det jag vet bäst, SP 500-futures. Läs mer om hur man handlar alternativ med ConnorsRSI med Connors Research nyaste alternativstrategidokumentbok. Här säljs. SP 500-framtiden för 1980-talet var mycket annorlunda än terminerna vi vet idag På grund av bommen i teknik under de senaste 15 åren är det mesta av handeln som görs idag elektroniskt i motsats till att ta upp telefonen och ringa en mäklare eller gropen Och dagens ekonomi är nu glo bal istället för att vara landsspecifika Dessa faktorer har lett handelsbranschen att se på marknaderna i ett bredare perspektiv där våra marknader kommer att reagera med vad som händer i Europa eller Asien. Inte bara detta, men marknaderna blir en 24-timmarsmarknad istället för bara standarden 8 30 am 3 00 pm CT 9 30 am 4 00 pm EST här i USA Eftersom marknaderna är baserade på en 24 timmars grund kan vi nu se hur världen värderar våra marknader och förstår hur vår marknaderna kommer att fungera utifrån hur världen har handlat. Jag börjar min handelsdag tidigt klockan 05.00 CT 6 00 AM ET för att börja få riktningen på marknaderna genom Europa och komma in i USA. E-mini SP Futures E Elektronisk är valet av SP-futureshandlare idag och min, eftersom det alltid är elektroniskt och handlar nästan 24 timmar om dagen. Den riktning E-mini termen som används för E-mini SP-futures är handel ger signaler till hur Amerikanska marknader kommer att öppna Även om aktieoptioner inte kan vara t raded till efter kl. 30.00 CT 9 30 AM ET kan jag börja börja sätta upp min handelsstrategi utifrån vad E-mini har gjort under hela natten. Flertalet av aktierna runt 70 kommer att röra sig i samma riktning som E - mini Att veta detta, när USA öppnar klockan 08:30 CT 9 30 AM ET, vet jag om majoriteten av aktierna kommer att öppna ner eller upp baserat på vad E-mini har gjort under hela natten. När den amerikanska marknaden öppnar , får USA att rösta om världsmarknadernas riktning På grund av detta vill jag ge marknaden en timme innan jag går in i ett alternativ handel Detta ger den amerikanska marknaden tid att smälta världens marknaders rörelse och eventuella ekonomiska nyheter som har meddelats Se en diagram 1 kan du se riktningen på världsmarknaden och hur den påverkar de amerikanska marknaderna. För handelsalternativ använder jag en grundläggande strategi Om marknaden går upp köper jag samtal eller säljer satser Om marknaden går ner, jag säljer samtal eller köp sätter jag föredrar att vara en säljare av alternativ snarare än en köpare Det finns dock vissa aktier som går tillräckligt bra på en dag som köper alternativet betalar bättre än att sälja alternativet och väntar på att det försämras. Apple är ett bra exempel på att Apple är en av de bestånd som spårar mycket bra med E - mini av den anledningen kommer jag att använda det som ett exempel i den här artikeln Diagram 2 visar ett dagligt diagram över Apple AAPL och E-mini ESM9 Även om lagren har individuella nyheter och kan flytta mer ibland eller mindre kommer de generellt att tränas med E - mini. As tidigare sagt, tycker jag om att ge marknaden den första timmen av handel för att få bullret ur marknaden. Jag tittar då på var E-mini är handel baserad på sin öppna upp eller ner och den övergripande riktningen av marknaden för dagen, och se om Apple handlar i samma riktning utifrån det är öppet. Om så, kommer jag att köpa en penga, eller först slå ut pengar, ring om det går högre eller sätta om du går underåt Jag ger sedan marknaden 30 minuter för att se om riktningen jag handlade har rätt Om så placerar jag ett stopp till hälften av det värde jag betalade för alternativet, det vill säga Om jag köpte alternativet för 5 00, ställer jag ett stopp på 2 50 Om marknaden har vänt och jag inte blir betald kommer jag att gå ut ur positionen och leta efter ett annat tillfälle senare Om handeln går i min riktning ska jag omvärdera den klockan klockan 1 00 CT CT 2 00:00 ET Om marknaden väntar, kommer jag ut Om marknaden fortsätter i min riktning, stannar jag i handeln och flytta mitt stopp bara till den andra sidan av det öppna med ca 10 cent och se sedan om att omvärdera handeln på 2 30 CT 3 30 pm ET innan marknaden stängs. Kort 3 visar Apple och E-mini den 26 maj 2009 E-mini startade högre och fortsatte trenden går in på 9 30 CT 10 30 AM ET Apple följde trenden och handlade runt 128- 129 klockan 9 30 CT 10 30 ET ET Den närmaste strejken skulle du köpa juni 130 anrop på Apple Diagram 4 är Apple juni 130 ring APV FF som du kunde ha angett runt 4 20- 4 30 Vid 10 00 AM CT 11 00 AM ET var handel vid 4 35 höll på sig Vid denna tidpunkt skulle ett skyddstopp sätta in på 2 10 och lämnade till omvärdering klockan 1 00 CT CT 2 00 pm ET Vid klockan 1 00 CT handlades samtalet till 5 65 och stoppet justerades till 2 40 10 cent under öppet 2 50 och lämnade för att se var det var klockan 2 30 PM CT 3 30:00 ET Marknaden hade dragit tillbaka lite och samtalet var vid 5 10 vilket var 55 cent under det var det vid 1:00 CT, så handeln skulle ha blivit avstängd vid den tiden med en 80 procents vinst. Detta är bara ett exempel på ett lager som kan handlas hela dagen Om jag inte kan komma in i en handel klockan 9 30 CT 10 30 är ET, jag kommer att titta in efter kl. 00.00 CT 2 00 pm ET och följ samma procedur som går till slut Med hjälp av framtidsriktningen för att få trenden förskjuts oddsen i din fördel att få betalt Det finns många bestånd ut där, kontrollera bara att de tränar med E-mini innan du använder dem på detta sätt. Happy trading. Tom Busby är grundare av DTI och en pionjär inom handelsbranschen som aw orld-erkänd utbildare Han tar ett komplext ämne, de globala marknaderna och lägger det in i ett lättförståligt språk för alla nivåer av handlare och investerare. Med gästtalande platser på Bloomberg och CNBC är Mr Busby också författare till två bästa - Säljande böcker, Vinnande Day Trading Game och Markets Never Sleep Han är medlem i Chicago Mercantile Exchange Group och har varit en professionell värdepappershandlare och mäklare sedan 1977.

No comments:

Post a Comment